Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

HR – Admin Staff - Công ty TNHH Cosco Shipping Lines (Việt Nam)

  • Hồ Chí Minh
  • Nhân viên
  • Nhân viên chính thức
  • Không yêu cầu kinh nghiệm
  • Lương thỏa thuận
  • Bán hàng / Kinh doanh
  • 1
  • 17/05/2025
  • dqhieu@coscon.com

Phúc Lợi

  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả công việc

Tên đơn vị: CÔNG TY TNHH COSCO SHIPPING LINES (VIỆT NAM)

Địa chỉ: 05 HỒ BIỂU CHÁNH, PHƯỜNG 11, QUẬN PHÚ NHUẬN, TPHCM

Điện thoại: 028 3829 0000 - Di động: (+84) 91 268 3438 (Quang Hiếu)

Website: https://world.lines.coscoshipping.com/NGS/en/home

Mô tả công việc:

*HR affairs:

Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews, process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to Company; Union Trade reports; Insurance, etc.

*Administration:

  • Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee, cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
  • Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms, welcome guests, security, public area hygene…
  • Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences…
  • Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation…
  • Manage and operate media channels such as website, social media…organize conferences, meetings, internal and external events, Company activities and so on.
  • Conduct relating reports in Chinese/English.
  • Other tasks assigned by Manager​

Thu nhập: Thỏa thuận

Thời gian làm việc: Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM

Địa điểm làm việc: 05 HỒ BIỂU CHÁNH, PHƯỜNG 11, QUẬN PHÚ NHUẬN, TPHCM.

Điều kiện làm việc:

  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
  • 13th month salary
  • Lunch meals, parking, fitness facilities at company
  • Annual healthcheck and teambuilding
  • Other benefits will be discussed during the interview
  • Salary can be negotiable​

Yêu cầu công việc

Yêu cầu ứng viên:

  • Graduated University (Bachelors);
  • Age from 22-30 years old;
  • Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
  • Hard working, proactive and teamwork spirit;
  • Good interpersonal and communication skills;
  • Good organizational and multi-tasking abilities;
  • Maintain good grooming and manner in working environment
  • Experience in shipping lines, logistics would be advantage;​

Hồ sơ gồm:

  • CV tiếng Anh và tiếng Trung

Nộp hồ sơ:

  • Hạn chót nhận hồ sơ: 17/05/2025
  • Phương thức nộp: Nộp CV trực tuyến qua Cổng thông tin việc làm Trường Đại học Mở TP.HCM.

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.